Завантаження Події

« Всі Події

  • Це подія пройшло.

Управління ціноутворенням: стратегічний і фінансовий підходи

16.09.2019 - 17.09.2019

Рішення щодо ціни продукту, товару чи послуги – це саме той тип фінансового та стратегічного рішення, яке менеджери приймають найбільш часто. На цій програмі, управлінці компаній навчаться вірно обґрунтовувати ціну з точки зору фінансів та стратегії та з в рахуванням того факту, що конкуренти також будуть діяти у відповідь.

Ігри конкурентів з ціноутворенням, мабуть, найбільш захопливі ігри менеджерів сучасного корпоративного світу, проте, оскільки ставкою в таких іграх є життя компанії, то починати таку гру не будучи достатньо озброєним фінансовими та стратегічними інструментами, щонайменше нераціонально.

Зареєструватися на програму електронною поштою.

Місце проведення програми: м.Київ. Організатор проведення програми: CFO Club Ukraine

Ціль програми:

Основною метою програми є надання цільовій аудиторії практикуючих менеджерів набору сучасних стратегічних і фінансових інструментів, що дозволяють приймати зважені й обґрунтовані рішення в області ціноутворення продуктів. Рішення в області ціноутворення є повсякденними й, мабуть, найбільш частими типами рішень у діяльності сучасної організації, так що від правильності таких рішень залежить глобальна конкурентоспроможність компанії.

У процесі проведення програми менеджери поглиблять свої знання в області інструментів, що дозволяють приймати дані типи рішень, зрозуміють як поєднуються інструменти ціноутворення стратегічного менеджменту, фінансів, теорії ігор, портфельного й категорійного менеджменту.

На основі отриманих знань і за допомогою ситуаційних вправ буде розвинене вміння менеджерів приймати подібні рішення на практиці, сформуються необхідні навички для аналізу конкурентного середовища компанії й ведення стратегічних цінових ігор.

Практичні навички після проходження програми:

Після проходження семінару-тренінгу учасники отримують навички того, як:

  • Вибирати (визначати) підходящу концепцію ціноутворення відповідно до загальної стратегії організації й у розрізі портфеля брендів
  • Максимізувати фінансовий результат компанії шляхом вибору оптимальної ціни з метою максимізації маржинального прибутку
  • Управляти ціноутворенням на основі релевантного аналізу витрат і собівартості
  • Управляти цінами окремих продуктів і їх групами на основі категорійного менеджменту з метою максимізації фінансового результату
  • Аналізувати ціноутворення компанії в портфельному контексті