Завантаження Події

« Всі Події

  • Це подія пройшло.

Модуль №2 Побудова системи управлінського обліку

21.03.2019 - 23.03.2019

Другий модуль 7 модульної програми «Фінансовий менеджмент» присвячено базовим положенням управлінського обліку. Учасники модуля довідаються як організувати управлінський облік у власних компаніях, та що для цього потрібно. Вони також довідаються в чому різниця бухгалтерського та управлінського обліків. В вітчизняній економіці побутує хибне твердження, що управлінський облік – це облік готівкових операцій. Мушу вас розчарувати, управлінський облік – це спосіб привертання уваги менеджерів до проблеми та подача інформації в такому вигляді, в якому вона найбільше зможе допомогти у прийнятті рішень. Ну а детальніше про це все на програмі. До речі, управлінському обліку буде присвячено не лишень цей, але і наступний модуль №3

Запрошуємо на модуль

Зареєструватися на модуль 

Приблизний зміст модуля

  • Створення системи управлінського обліку для прийняття рішень. Особливості впровадження
  • Принципи управлінського обліку, відмінність фінансового та управлінського обліку: практичні аспекти
  • Документ “Положення про ведення управлінського обліку”: типові положення та типові помилки
  • Що бажає отримати власник та що бажає отримати топ-менеджер від управлінського обліку
  • Класифікація та поведінка витрат, особливості складання плану рахунків в управлінському обліку
  • По-заказний метод розрахунку витрат. Особливості впровадження
  • По-процесний метод розрахунку витрат. Особливості впровадження
  • Організація управлінського обліку у сфері сервісу

Місце проведення

Київ (offline або online): більш точно формат та/або місце проведення буде повідомлено пізніше
Київ, Ukraine + Карта Google