
- Це подія пройшло.
Управління ціноутворенням: стратегічний і фінансовий підходи
04.10.2021 - 05.10.2021

Рішення щодо ціни продукту, товару чи послуги – це саме той тип фінансового та стратегічного рішення, яке менеджери приймають найбільш часто. На цій програмі, управлінці компаній навчаться вірно обґрунтовувати ціну з точки зору фінансів та стратегії та з в рахуванням того факту, що конкуренти також будуть діяти у відповідь.
Ігри конкурентів з ціноутворенням, мабуть, найбільш захопливі ігри менеджерів сучасного корпоративного світу, проте, оскільки ставкою в таких іграх є життя компанії, то починати таку гру не будучи достатньо озброєним фінансовими та стратегічними інструментами, щонайменше нераціонально.
Місце проведення програми: м.Київ.
Організатор проведення програми: CFO Club Ukraine
Тут можна зареєструватися на найближчу відкриту таку програму
Цю програму також можна замовити в корпоративному форматі
Ціль програми:
Основною метою програми є надання цільовій аудиторії практикуючих менеджерів набору сучасних стратегічних і фінансових інструментів, що дозволяють приймати зважені й обґрунтовані рішення в області ціноутворення продуктів. Рішення в області ціноутворення є повсякденними й, мабуть, найбільш частими типами рішень у діяльності сучасної організації, так що від правильності таких рішень залежить глобальна конкурентоспроможність компанії.
У процесі проведення програми менеджери поглиблять свої знання в області інструментів, що дозволяють приймати дані типи рішень, зрозуміють як поєднуються інструменти ціноутворення стратегічного менеджменту, фінансів, теорії ігор, портфельного й категорійного менеджменту.
На основі отриманих знань і за допомогою ситуаційних вправ буде розвинене вміння менеджерів приймати подібні рішення на практиці, сформуються необхідні навички для аналізу конкурентного середовища компанії й ведення стратегічних цінових ігор.
Тут можна зареєструватися на найближчу відкриту таку програму
Цю програму також можна замовити в корпоративному форматі
Практичні навички після проходження програми:
Після проходження семінару-тренінгу учасники отримують навички того, як:
-
-
- Вибирати (визначати) підходящу концепцію ціноутворення відповідно до загальної стратегії організації й у розрізі портфеля брендів
- Максимізувати фінансовий результат компанії шляхом вибору оптимальної ціни з метою максимізації маржинального прибутку
- Управляти ціноутворенням на основі релевантного аналізу витрат і собівартості
- Управляти цінами окремих продуктів і їх групами на основі категорійного менеджменту з метою максимізації фінансового результату
- Аналізувати ціноутворення компанії в портфельному контексті
-
Тут можна зареєструватися на найближчу відкриту таку програму
Цю програму також можна замовити в корпоративному форматі