
- Це подія пройшло.
Модуль №2 Побудова системи управлінського обліку
18.03.2021 - 20.03.2021

Другий модуль 7 модульної програми «Фінансовий менеджмент» присвячено базовим положенням управлінського обліку. Учасники модуля довідаються як організувати управлінський облік у власних компаніях, та що для цього потрібно. Вони також довідаються в чому різниця бухгалтерського та управлінського обліків. В вітчизняній економіці побутує хибне твердження, що управлінський облік – це облік готівкових операцій. Мушу вас розчарувати, управлінський облік – це спосіб привертання уваги менеджерів до проблеми та подача інформації в такому вигляді, в якому вона найбільше зможе допомогти у прийнятті рішень. Ну а детальніше про це все на програмі. До речі, управлінському обліку буде присвячено не лишень цей, але і наступний модуль №3
Запрошуємо на модуль
Тут можна зареєструватися на найближчу відкриту таку програму
Цю програму також можна замовити в корпоративному форматі
Приблизний зміст модуля
-
-
- Створення системи управлінського обліку для прийняття рішень. Особливості впровадження
- Принципи управлінського обліку, відмінність фінансового та управлінського обліку: практичні аспекти
- Документ “Положення про ведення управлінського обліку”: типові положення та типові помилки
- Що бажає отримати власник та що бажає отримати топ-менеджер від управлінського обліку
- Класифікація та поведінка витрат, особливості складання плану рахунків в управлінському обліку
- По-заказний метод розрахунку витрат. Особливості впровадження
- По-процесний метод розрахунку витрат. Особливості впровадження
- Організація управлінського обліку у сфері сервісу
-
Тут можна зареєструватися на найближчу відкриту таку програму
Цю програму також можна замовити в корпоративному форматі